20 Ağustos 2013 Salı

GAZİANTEPLİ MEHMET USTA-CERRAHPAŞA


 



 Gaziantep'li Mehmet usta,Cerrahpaşa hastanesinin tam karşısında bulunuyor.Burasının en mühim özelliği,Antep Lahmacununu İstanbul'da yapan en iyi yerler arasında olmasıdır.Mekan dekorasyonu ile sanki 80'li yıllarda donup kalmış havası verir insana.Mesela bu segmentte başka bir lokanta bulamayacağınız vestiyer için bir köşede yer ayrılmıştır.Servis tabakları eski usul metal tabaklardır.Öğle vakitleri bilhassa hastane personeli ile hasta yakın ve ziyaretçileri sayesinde dolar,taşar.Birde benim gibi sırf lahmacun yemek için onca yolu göze alanları ekleyince maşallah mekan full çeker.Onun için saat 14'ten sonra gitmenizi tavsiye ederim.Ben her seferinde lahmacun ile açılış yapar akabinde kuzu şişe yatay geçiş yaparım.Sizde yeme kapasitenize göre bu menüyü uygulayabilirsiniz.Lahmacun tabi ki buranın spesiyalitesi hamur kalınlığı ve kıvamı,iç malzeme harç karışımı,pişirilmesi ile fevkalade.Antep usulü olarak soğanlı değil sarımsaklı yapıyorlar.Yanında domates,salatalık ve maruldan oluşan salatayı ikram etseler de ben haricen soğan söğüş isterim.Kuzu şiş ise etin kokmaması,yumuşaklığı,terbiyesi ile tam istediğim gibi.Yanında ki bulgur pilavı dahi alelade değil.Benim tatlıya yer kalmadığı için hiç burada tatlı yemedim.Fiyatlar gereksiz pahalı değil.Tek sorun aracınız ile giderseniz otopark.Lahmacun sever bir tabiatınız var ise buraya muhakkak bir uğrak veriniz.




 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder